Wednesday, June 10, 2009

学习

昨天是我第一天拥有自己的财产!越看就越喜欢它,但愿我能好好的保护和使用它。

今天晚上的祷告会,真的领受很多!
虽然自己在这浩瀚的宇宙中非常渺小,但是上帝仍然眷顾微小的我,让我每天都不缺。
回到教会做干事,一直思想上帝的旨意是什么?我想祂要我重新学习爱我的弟兄姐妹吧!
先重“爱”这个功课学习!很难咯......但是我现在暂时不可以回头,no choice for me!
我唯有可作的是:祷告、求神赐我力量;学习聆听和顺服;感恩祂所给我的一切。

1 comment:

ck said...

People whether there are good or bad, young or old, like or dislike are "gifts" from God, you either choose to ignore it or unwrapped it. Ignore it, you lose nothing and gain nothing. Unwrapped it, you will discover the "mysteries" God have prepared for you!! Unwrapped them!!! Oh Yes!! You'll lose nothing but a winner of all, the gifts and the life!!