Sunday, September 7, 2008

Disappointed.....

“相处容易,相住难”!!认识至今,已经有5年多的时间了。当我们认识越深时,彼此的距离感就越来越远!是否因为我们已经知道你的过去、再发现你的短处,你就对我们不理不睬?有时真的彻底的失望!!不明白你的想法、态度......我是一个很狠的人,你怎样对我,我也用同样的态度对回你。从今以后,我不会再与你交谈,你我的关系就算了吧...

圣经里提到:“当饶恕人77个7次”!上帝啊,真的很难。我真的不晓得如何做!心真的累了......

3 comments:

ck said...

hehe...don't let the "door" close oh..

It opened before, it's opening now, it may or may not open next time oh...

so overcome by entering this "hard" door of your life...God bless!

aGnes said...

Christian really hard to love some one that you veri hate...but i will try to learn it. Not only love my neighbour, also want to love my enemy.

Daniel Lim Szehau said...

gambate lo sis!